View categories

Reklamace

Na této stránce najdete užitečné informace pro postup v případě reklamace zboží. Reklamace se řídí reklamačním řádem, který je uveden v našich obchodních podmínkách. Upozoňujeme, že na dárky, které jsou poskytovány zdarma k zakoupenému zboží, nelze uplatnit žádná práva spotřebitele.

Potřebné kontakty Reklamace - příjem oprav
Frýdman Jiří +420 321 022 843
Drahoslava Adamová +420 321 022 841
  prijemoprav@hecht.cz
Adresa společnosti HECHT MOTORS s.r.o., U Mototechny 131, 25162 Tehovec

Doručené zboží je poškozené

Kupující je povinen doručenou zásilku při převzetí překontrolovat. V případě, že zboží doručené kurýrem jeví na obalu známky poškození, nepřebírejte jej! Skutečnost poškození se pak uveďte v přepravním listě, který obdržíte od řidiče. V případě zjištění poškození samotného zboží uvnitř balení, tedy bez známek poškození samotného balíku po převzetí, je nutné kontaktovat přepravce a naši společnost. Při doručení balíku s poškozeným zbožím během přepravy společností PPL je možné využít tento online formulář. Oznámení je nutné učinit do 3 pracovních dní.

Bylo doručeno jiné zboží/některé části chybí

Pokud se stane, že některé části doručeného zboží budou chybět, nebo pokud Vám bude doručeno jiné zboží, než bylo objednáno, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení. Tam Vám individuálně poradí, jak ve Vašem případě postupovat.

Kontrola zboží při osobním odběru

Při osobním odběru je kupující, stejně jako u převzetí zásilky od kurýra, povinen zboží překontrolovat a případné zjevné vady reklamovat ihned na místě, či zboží nepřebírat. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.

Vada vzniklá při používání výrobku (v záruční lhůtě)

V případě, že se na zakoupeném zboží objeví v rámci správného zacházení reklamovatelná vada, má kupující právo uplatnit reklamaci pomocí oznámení společnosti písemně na adresu společnosti, emailem na prijemoprav@hecht.cz, či osobně v servisu, kam se dostaví spolu se zbožím, které chce reklamovat.

Co v oznámení nesmí chybět:

  1. Jméno kupujícího
  2. Adresa kupujícího
  3. Kontaktní telefon
  4. Email (je-li k dispozici)
  5. Číslo objednávky
  6. Číslo daňového dokladu
  7. Podrobný popis závady a toho, jak vznikla 
     

Pokud budete zboží reklamovat osobně přímo v servisu, můžete reklamační formulář vyplnit až na místě. Mapa servisů je dostupná na této adrese. K uplatnění reklamace musí být kupující schopný předložit daňový doklad - fakturu.

V případě odeslání oznámení Vás v co nejkratší době po jeho obdržení kontaktuje naše reklamační oddělení a informuje Vás o dalším postupu (zejména zda je nutné zboží zaslat na autorizovaný servis).

Pokud budete požádáni o zaslání zboží na servisní středisko, přičemž zboží nemůžete na toto středisko dopravit osobně, zabalte prosím zboží do originálního obalu, případně do jiného obalu odpovídajícímu nárokům přepravy - pokud bude výrobek nedostatečně zabalen, je zde riziko poškození během přepravy a následná reklamace by tak nemusela být uznána! Zboží zaslané do servisního střediska musí být v úplném stavu včetně manuálů, kabelů a ostatního příslušenství.

Vaše reklamace pak bude vyřízena v co nejkratším možném termínu, nejpozději pak do 30 dní ode dne uplatnění reklamace.

Neopravitelná závada

Pokud je vada na zboží vyhodnocena servisem jako neopravitelná, pak si můžete vybrat mezi vrácením peněz, či výměnou za nový kus.